loading...
گروه فرهنگی رهپویان عمار
ویدئو و کلیپ های تولیدی
آخرین ارسال های انجمن
عمار بازدید : 73 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

با توجه به مسئله بزرگ ومهم فرهنگ و حجاب مجموعه گروه فرهنگی رهپویان عمار کلیپی را در رابطه با حجاب با عنوان خوب بد زشت تهیه وتنظیم کرده است لذا از شما عزیزان دعوت به عمل می آید که با دانلود این کلیپ نظرات و پیشنهادات خود را نسبت به این محصول تولیدی اعلام بفرمایید.

 

 

دانلود کلیپ خوب بد زشت

عمار بازدید : 335 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (8)

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام

در ابتدا از تمامی کاربرانی که با نظرات خود ما را در هرچه بهتر شدن مطالب یاری میکنند چه مخالف و چه موافق نهایت تشکر و سپاس را  دارم و آرزوی موفقیت و سربلندی را برای تک تک آن ها از خداوند متعال خواستارم.

 

بدینوسیله از شما عزیزان درخواست دارم اگر فکر میکنید که میتوانید با سایت خودتون در هر زمینه ای که فکر میکنید همکاری فرمایید از شما خواستارم که آمادگی خود و زمینه همکاری خود را از طریق قسمت نظرات این پست اعلام فرمایید.

 

با سپاس فراوان

سید حسن حسینی مدیر سایت رهپویان عمار

 

عمار بازدید : 607 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (9)

 
.:. با عرض سلام خدمت کاربران محترم  .:.
 
 
 به سایت گروه فرهنگی رهپویان عمار خوش آمدید


 توجه شما را به چند نکته مهم جلب میکنیم

 

١- مطالب جالب و مفید خود را به ایمیل ما rahpooyaneammar@yahoo.com ارسال كنید تا آنها را با نام خودتان در سایت به معرض نمایش قرار دهیم  .

٢- برای استفاده هرچه بهتراز سایت رهپویان عمار به شما کاربر محترم توصیه میکنیم که از مرورگر  mozilla firefox   استفاده نمایید .

٣- هرگونه استفاده از مقالات ومحصولات تولیدی این سایت بدون ذکر منبع پیگرد قانونی و حقوقی دارد بنابراین به شما کاربر محترم توصیه میکنیم که در صورت استفاده از مطالب ومحصولات سری های نمایشگاهی سایت منبع را ذکر فرمایید.

٤- به شما کاربرعزیز توصیه میکنیم که با عضویت در سایت از امکانات ویژه سایت ( ارسال محصولات ویژه سایت به ایمیل شخصی و ...) برخوردار شوید.

عمار بازدید : 63 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (2)

 

به گزارش خبرنگار"خبرگزاری دانشجو" از مشهد، در متن بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مشهد پیرامون سخنان نخست وزیر انگلیس در سازمان ملل آمده است: ظهور انقلاب اسلامی با ماهیت الهی و حمایت مردمی خداجوی از سوی مستکبرین جهان خطری آنی تلقی می‌شود. از نظر آنان انقلاب اسلامی منافع جباران را در سراسر جهان به چالش کشانده است. آنان برای مهار انقلاب اسلامی از تمام امکانات و شیوه‌ها خبیثانه خود استفاده می‌کنند تا از گسترش، تعمیق و تحکیم اندیشه آن در کشورها و مناطق مهم جلوگیری کنند.

 

با توجه به اینکه یکی از مراجعی که همیشه می‌تواند تریبون مناسبی برای رساندن پیام ملت ایران به جهانیان باشد نشست سالانه سازمان ملل است، بنابراین از حجت الاسلام روحانی، رئیس جمهور کشورمان به جهت مواضع قاطعشان در سفر به نیویورک تشکر کرده و از اینکه توان خود را برای نشان دادن چهره واقعی اسلام ناب و انقلاب اسلامی گذاشتند، تقدیر می‌کنیم.

 

عمار بازدید : 45 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

 

گروه فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»؛‌علی مرادخانی؛ اصولا اختتامیه‌های جشنواره‌های سینمایی جالب و جذاب است. هم به خاطر هیجان انتخاب بهترین‌ها و هم به خاطر حضور بزرگان هنر هفتم. حالا هم اختتامیه یکی از همین جشنواره‌هاست. جشنواره ای که انگار بزرگترین جشنواره تاریخ سینمای کشور است و امسال هم کلی سر و صدا به پا کرد. مکان جشن، خواه ناخواه تو را یاد اختتامیه جشنواره فجر می‌اندازد: سالن همایش‌های برج میلاد. و به سبب شباهت‌ها و افتراق‌های مختلف، باز خواه ناخواه ذهن فجر دیده تو، همه چیز را قیاس می‌کند با اختتامیه فجر...

عمار بازدید : 43 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)
 

به گزارش حوزه احزاب «خبرگزاری دانشجو»، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، آیت الله هاشمی رفسنجانی در مصاحبه ای صریح با سایت شخصی خود به بیان ناگفته هایی از 8 سال دفاع مقدس پرداخت.

 

متن کامل این مصاحبه در پی می‌آید:

عمار بازدید : 57 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)
 
به گزارش گروه اقتصادی "خبرگزاری دانشجو"، در پی روند عجیب حذف مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس شورای اسلامی و نقش آفرینی برخی مسئولین در این میان، جنبش عدالتخواه دانشجویی بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کرد:
 
"در رژیم منفور پهلوی مسئله مسکن یکی از مصیبت بارترین مشکلات اجتماعی مردم ما بود . بسیاری از مردم در اسارت تهیه یک قطعه زمین و داشتن یک لانه بودند و چه بسا تمام عمرشان را زیر بار بانکها و سودجویان و غارتگران بسر می بردند تا بتوانند پناهگاهی رابرای خود و فرزندانشان دست و پا کنند . نظام اسلامی چنین ظلم و تبعیضی را تحمل نخواهد کرد و این از حداقل حقوق هر فرد است که باید مسکن داشته باشد ، مشکل زمین باید حل شود و همه بندگان خدا باید از این موهبت الهی استفاده کنند . همه محرومان باید خانه داشته باشند ، هیچکس در هیچ گوشه مملکت نباید از داشتن خانه محروم باشد . ” امام خمینی (ره)
 
عمار بازدید : 59 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

صادق زیباکلام در گفتگو با خبرنگار احزاب «خبرگزاری دانشجو»، با اشاره به سخنرانی دکتر روحانی در جمع سران کشورها در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد اظهار داشت: فکر می‌کنم سخنرانی معتدل، واقع بینانه و خوبی بود.



وی افزود: سخنرانی رییس جمهور در مقایسه با سخنرانی‌های قبلی خوب بود و اگر این سخنرانی کمکی به منافع ملی نکرد لااقل ضربه‌ای هم به منافع ملی نزد.



این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: سخنرانی روحانی اگر نتوانست دوستانی را برای جمهوری اسلامی بیافریند لااقل دشمنان جمهوری اسلامی را هم زیاد نکرد و این دقیقا برعکس صحبت‌هایی بود که در قبل انجام شد و به جز دشمن، دشمن و دشمن فایده دیگری هم نداشت.



زیباکلام خاطر نشان کرد: به اعتقاد بنده سخنرانی رییس جمهور به منافع ملی کمک کرد.

 

عمار بازدید : 40 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)

گروه دانشگاه "خبرگزاری دانشجو"؛ «..... استعدادهای انسانی، عنصر انسانی و ظرفیت انسانی، خیلی خیلی بالاست. کشور باید در علم، در دانش و به تبع علم و دانش، در آن چه که مترتب بر علم است، در رتبه های اول جهان قرار بگیرد. نمی گویم پنج سال دیگر، ده سال دیگر؛ نه، هدف را بگیرید پنجاه سال دیگر؛ اما باید برویم و برسیم و این، به همت احتیاج دارد.....»


عمار بازدید : 54 یکشنبه 06 مهر 1393 نظرات (0)
 

 به گزارش گروه فضای مجازی« خبرگزاری دانشجو»، کار به جایی رسیده که در همه طرفهای ماجرا در یک موضوع فوتبالی در برنامه نود، در یک چیز مشترکند و ان هم اینکه همه چیز تقصیر احمدی‌نژاد است! ما ضمن استقبال از این وجه اشتراک، همه چیزهای دیگری را هم که تقصیر احمدی نژاد است می‌شمریم. باشد که موجب آگهای جهانیان گردیم.

همه جنایات ببرهای تامیل در جنوب شرق آسیا تقصیر احمدی نژاد است. یکی از حاضران خودش از یکی از برهای تامیل شنیده است که گفته ما از خود احمدی نژاد برای کارهای تروریستی فرمان گرفتیم.

زلزله هاییتی اگرچه چند سال پیش رخ داده اما آیا پرونده‌اش بسته شده است؟ هرگز! آنهمه انسانی که جانشان را از دست دادند فقط بخاطر توسعه روابط ایران با آمریکای جنوبی بود! این احمدی نژاد بود که زلزله را به هاییتی برد!
برزیل را دیدی در جام جهانی چقدر گند زد؟ بریل واقعا تیمی بود که 7 تا از آلمان بخورد؟ بله دیگر! وقتی احمدی نژاد پای برزیل بدبخت را به مذاکرات هسته‌ای باز کرد و او را در توافق تهران وارد کرد، باید هم آخر و عاقبت برزیل اینطور شود. یعنی این احمدی نژاد آبروی فوتبال برزیل را برد!

حالا همه اینها به کنار، جواب کج بودن برج پیزا را چه کسی می‌دهد؟! مسئولیت آبگرفتگی ونیز با کیست؟ اصلاً افتضاح سبد کالا هم با احمدی نژاد است... بله... پس چی؟

 

 

منبع: 9دی

عمار بازدید : 55 پنجشنبه 27 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

 

 

 

 

با عرض سلام و پوزش به دلیل عدم فعال بودن سایت گروه فرهنگی رهپویان عمار ، به لطف خداوند متعال و شهدا به زودی سایت گروه فرهنگی رهپویان عمار با رویکردی بسیار متفاوت و تازه در خدمت شما کاربران و طرفداران سایت خواهد بود .

عمار بازدید : 57 چهارشنبه 08 مرداد 1393 نظرات (0)

گردان‌های عزالدین قسام طی یک عملیات غافلگیرانه با حمله به برج مراقبت ارتش رژیم صهیونیستی در شرق نوار غزه ۱۰ نظامی اسرائیلی را به هلاکت رساندند

دانلود فیلم

عمار بازدید : 106 شنبه 24 خرداد 1393 نظرات (1)

 

قرارگاه سایبری سپاه قدس مستقردرسوریه: سلفی های پست سوریه(داعش) اعلام کردند، به زودی به کربلا نیز حمله می کنیم.

و پیرو همین خبر فرماندهی محترم سپاه قدس، سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد:

"اگر پایتان، فقط پایتان به حرم سید الشهدا(ع) برسد با کسب اجازه از مقام عظمای ولایت فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای کربلای جدیدی را رقم خواهیم زد که تاریخ به خود ندیده باشد و نماز ظهر را با سربازان امام خامنه ای به جماعت در بقیع می خوانیم."

عمار بازدید : 89 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

درحالی که هفت روز از بستری آیت الله مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان در بیمارستان می گذرد، پزشکان همچنان از بهبود وضعیت عمومی ایشان صحبت می‌کنند.

عمار بازدید : 132 سه شنبه 20 خرداد 1393 نظرات (0)

واقعا در شهری که کوچکترین تخلف رانندگی مساوی است با برداشتن تصویر پلاک خودرو و فرستادن قبض جریمه به درب منزل، هیچ دوربینی نبوده که فعالیت ساختارشکنانه این دست از افراد جامعه توسط آن رصد شود؟!

amirali بازدید : 73 جمعه 02 خرداد 1393 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

 

سومین دور انتخابات ریاست جمهوری در افغانستان خاتمه و شمارش آرا آن اعلام گردید که بر اساس آن عبدالله عبدالله و اشرف غني احمدزی به دور دوم راه یافتند . این تحول سیاسی را باید در نوع خود مهمترین تحول سده های اخیر در این کشور محسوب نمود .برای اولین بار قدرت سیاسی از فردی منتخب به فردی دیگر بصورت مسالمت آمیز و بر مبنای مراجعه به آرای عمومی در حال شکل گرفتن است.این دقیقا بخش اول انتقال سیاسی است که در سال جاری قرار بر انجام آن در افغانستان بود و بخش دوم آن نیز با نهائی شدن نتیجه انتخابات و انتقال قدرت سیاسی تکمیل خواهد گردید .می توان در مجموع برگزاری این انتخابات را با توجه به وضعیت کلی افغانستان و استانداردهای این کشور اقدامی موفقیت آمیز و گامی به جلو محسوب نمود.

amirali بازدید : 72 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

رهبر معظم انقلاب اسلامی در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: امروز هم هنوز برخی نمی دانند که می توانیم

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح (یکشنبه) 21 اردیبهشت1393  با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدت دو ساعت از نمایشگاه دستاوردهای این نیرو بازدید کردند.

عمار بازدید : 124 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

امام جمعه مشهد با بیان اینکه شورای عالی مصادیق مجرمانه اعلام کرده نرم‌افزار واتس‌آپ باید مسدود شود، گفت: بنده وظیفه سیاسی ندارم، بنده وظیفه‌ام نهی از منکر است و این حداقل کاری است که باید انجام دهم.

عمار بازدید : 109 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

اگر پاسخ شهردار تهران قانع‌کننده باشد مساله خاتمه می‌یابد در غیر این صورت اگر 10 نفر از اعضای شورای شهر پس از قانع‌کننده نبودن پاسخ شهردار این مساله را به امضا رسانند استیضاح از شهردار تهران کلید می‌خورد.

تعداد صفحات : 57

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کاربر گرامی به نظر شما مطالب سایت را در چه حد می بینید؟
    جدول لیگ برتر خلیج فارس
    جدول لیگ فوتسال ایران
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1246
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 116
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 183
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 580
  • بازدید ماه : 196
  • بازدید سال : 27,757
  • بازدید کلی : 437,500
  • کدهای اختصاصی

    ابزار وبمستر

    لینک تصویری
    برای ایجاد لینک درسایت گروه فرهنگی رهپویان عمار لوگو خود را به ما ارسال کنید